birperi Merhaba herkese. 16 günlük bebeğim var normalde de sıkça uyanır ama dün gece ağlama krizlerine girip hiç uyumadı. Karnı tok altı temiz meme verdiğimde memeyle kavga ediyor ağzına alıp bir iki çekip meme ağzındayken ağlamaya başlıyor ne yapmam lazım cidden ağlıycam artık 😞 uyutma sakinleştirme taktiği gibi bi şeyleriniz varsa alabilirim tecrübeli annelerimden :( Kundak sevmiyor maalesef :(
simaybrcu birperi gazdan. Atıyor demeyin attığı ona yetmiyor gazlanıyor. Benım bebegım de öyleydi dört aylık olcaz hala uyku uyumaz çok zor uyumayan bebek dört aydır zombi gibiyim. Hala gazlı. Beyaz gürültü açın onla belki uyur Benım kı onla da uyumuyordu. Ağlasa da kundak yap gerçi uyumayan bebege kundakta etki etmiyor misal biz. Çok zor çok ıyı anlıyorum
Metesmom birperi Gazdan yapıyor büyük ihtimal canım. Youtube’tan gaz masajı diye aratıp onu uygulayabilirsin. Birde bacaklarına yavaş yavaş pedal çevirme hareketi yaptırabilirsin.
birperi Ayazzmomms valla gak guk bir şekilde çıkarıyoruz onu sanmıyorum yine de annenin kullanabildiği gaz damlalarından aldım ben 😞
birperi simaybrcu yok kundakta iyice daralıyor. Beyaz gürültü deniyorum biraz sakinliyor sonra tekrar. 2. Haftada bir büyüme atağı oluyor diyor internette de Kafayı yiyeceğim 😞
basaksahinx birperi 15. 16. Günde gaz başlar. Gece uykusundan önce yıkayıp güzel masaj yapın. Gazını masaj yöntemi ile çıkartın. Gerekirse probiyotik damla iLe başlayın. Uyku düzeni yavaş yavaş düzene girer
Hllbyzt birperi aynı benimde oğlum öyle , 16 günlük kundak sevmiyor beşiğe yaptırınca uyanıyor , gece gündüz çok uyku uyumuyor , gaz sancısı var , masaj yapıyorum ama çok işe yaramadı sanki ben yapamadım belkide
birperi Hllbyzt çok araştırdım 4. Ayı tamamlayınca tavan yapıyormuş, uykuda bir gerileme oluyormuş. sonra geçiyormuş yavaş yavaş. Umarım o kadar sürmez :(
AyamBet_Kerem Buziki orhan osman kolik müzikleri gaz sancısı uykuya geçiş bize iyi geldi naçizane tavsiyedir
birperi AyamBet_Kerem İnan denedim onu da spotify üzerinden sürekli açık o liste. beynimin içinde dönüyor o melodiler artık 😅
aysenrrklm Benim bebeğimde 1 aylık 15 gündür bahsettiğiniz şekilde, ıkınıp duruyor birsürü damla denedim işe yaramadı tam anlamıyla çok zor dalıyor dalsa bile hemen uyanıyor süt alerjisinden süpheleniyorum
koalamiyim birperi benim bebem de 2. haftasından beri neredeyse hiç uyumuyor balkona çıkarıp kucağımda pışpışlıyorum sonra üstüme yatırıyorum öyle uyuyor. İyice daldığında da yatağına yatırıyorum. Yapışık ikiz gibi olduk artık 🥹
birperi koalamiyim en azından yatağına yatırabiliyormuşsun canım maşallah. Bizimkisi tensel teması kestiği an veryansın ediyor. Uykular haram oldu valla 🥺🥲