Kızım 6 ay 4 günlük gece hiriltisi vardı burnunu açtık devam etti acile götürdüm ciğerleri dinlendi emar çekildi temiz çıktı 4 gün önce 6 ay aşısı oldu iki bacak bide opa ağız yoluyla verildi ondan sonra bu şekilde oldu acaba salyasi inanılmaz akıyor iştah azaldı burnu akıyor ve hapsiriyor bunlar diş belirtisi mi yoksa kızım nezle mi oldu bana yardımcı olur musunuz ilk bebeğim tecrubesizim ve kızım çok huysuz mutlu olan kızım bugünden beri aşırı mutsuz ne yapayım bana öneri de verir misiniz