tostosata Kızlar uykusunda ağlıyor acayip derecede. Gözleri kapalı ama. Zorla sakinleştiriyorum. Neden acaba ya böyle olan varmı
Mevakar tostosata merhaba dün gece aynı şeyi yaşadım 2 gündür öyle benimde diş çıkardı acaba sizin de bu yüzden olabilir mi
Karanhulya tostosata 6/26gunluguz gündüz uykuları çok düzenli ama gece sabah olana kadar neredeyse her saat başı uyanıyor . Hesapladım atak haftasında görünüyor 6gun kalmış onla avunuyorum
Asyalina29 Karanhulya atak döneminde öyle oluyor bizde yaşadık gece 10 15 defa uyandığı bile oldu. Şu an 7 ay 10 günlük olduk. Hatta ek gıdayı da reddetti o dönem. Zamanla geçiyor sabredin🌸🥰
tostosata Asyalina29 zaten zor bebek bu dönemlerde hasta mı atak mı ayırt edemiyorum ki calpol verdim ama yine aynıydı ağrısı vardır belki diye boş boşuna ilaç verdim
Asyalina29 tostosata aynısını benim de yaptığım oldu. Öyle durumlarda insanın elinden başka bir şey gelmiyor. En kısa zamanda geçer inşallah
Tweetyy tostosata hic bilmiyorum 5.5 aylik olduğundan beri böyle :( gecen hafta kusma ishal salgın yakalandı su anda da covid pozitif iyice arttı. Diş mi acaba sizinki çıkardı mi? Bize bide hastalik eklenince iyice kotu oldu aglamalar