4 aylık oğlum var. Oğlum okadar güleç Bi çocuk ki herkese gülüyor oynuyor emer karnı doyunca herkeste duruyor hiic beni Aramaz. Bazen zoruma gidi yor neden böyle hissediyorum bilmiyorum. Onla konuşulsun yeterki dinler güler kahkahalar atıyor.. Sanki beni sevmiyor tanımıyorrr. Çok üzülüyorumm