Efemveben 3,5 aylık bebeğim bir haftadır uykusundan bağırarak uyanıyor, uyanıkken de ağladıgında cok siddetli ağlıyor nefesi kesiliyor o derece sebebi ne olabilir endişeleniyorum bir tek bende sakinleşiyor
miniikmucizeem Efemveben 4. Ay atağına giriyo olabilir bizimkide öyleydi çünkü ama geçici bi durum korkmayın sakinleştirmeye çalışın
Ozlem2904 Efemveben aynı şeyi bizde yaşadık Dr umuz hem atak haftasında hem diş çıkarıyor demişti. İlk diş 5ay 28gunllukken patladı ama gece sürekli ağlıyordu çığlık çığlık 3.5aylikken
Haffuse Uyku teroru diyorlar sanirim, yani sebepsizse… Dis olabilir mi acaba?…benim kizim erken cikardi, onun agrisi kulaga falan da vuruyor ya,