Merhaba annelerim 10 aylık bir bebeğim var buhün hamile olduğumu öğrendim plansız süpriz bir gebelik ilk başta üzüldüm bebeğğm henüz küçük olduğu için nasıl olucak diye ama sonra şükür etmem gerektiğini zaten sonrasında 2. Çocuk düşündüğümü şı an demekki hayırlı olduğunu düşünüyorum . Benim gibi bebişlerinin arasında az zaman bulunan annelerim süreç nasıl gidiyor zorlukları ve güzellikleri nedir , şimddiden teşekkürler , hayırlı bayramlar 🙏🏻🌸🌸🥰