Naciyeylmz Ağla öle alıyordum ama çok acımaya başladı almıyor ağda kızarıyor bimdeki ılık agdadan alıyorum almamaya basladi siz nasl aliyosunuz acaba
Merve Naciyeylmz genelde kuaföre gidiyorum ama bu ara boncuk ağdaya sardım😁 çoooook güzel bişi. Hiç acıtmıyor
1ana_2evlat Naciyeylmz Epilasyon veya eldiven. Zaten uzun süre gelmiyor. Şimdi lazer aldım ev tipi ona başlayacağım.
Gmznr2909 Hasibeee aslında ağda daha iyi bir alissan bir daha hep yaptirirsin 2 3 hafta rahatsın ve azalma oluyor daha ince çıkmaya başlıyor
ogrtmnanneee Naciyeylmz hayır weet marka alıyorum gayet iyi. Hamilelikten önce ağdayla aldırıyordum kuaförde. Ama canım çok yanmaya başlayınca bıraktım
Tugbaca Naciyeylmz özel bilgileri genelde boş boğaz akrabalardan alıyorum 😂😂 ya bunu buraya yazmazsam içimde kalacaktı 😂
alinaannee Naciyeylmz sen aldığın için daha zor ve acılı olur ben kuaförde yaptırıyorum 🧚♀️ Kuaförü tavsiye ederim