Babyme canım vala biz 3 ayi yeni bitirdik bizim doktorumuz bile artik uyandirma kendi ne zaman uyanirsa ozaman besle dedi ki mama vermeme ragmen..kan sekeri cok cabuk dusmuyormus ilk zamanlardaki gibi..bende gece 1 de mamasini veriyorum sonra o kacta uyanirsa ozaman…gebeldede 5 6 gibi uyaniyo…aklin kalmasin bence hic doktoruna guven😊