Maternalmom-_- benim oğlum da öyleydi uykuya geçişte ve uykuda emerdi 19 aylıktı. Kademeli olarak kesecektim ama bir gün canıma tak etti ve hiç vermedim. İlk gunler zor geçti. Çok çok cok zor geçti geceler. Duygusal olarak da zordu. Ama atlattık şükür. Göğsümü de elle banyoda sagdim birkaç defa ama bosaltmadan
Bir şey sürmeniz, tiksindirmeniz onu kırar. Ama üzüntü illa ki olacak :)