Zumrab Hayırlı akşamlar hanımlar emziriyorum oğlum beş aylık seçin boyamak istiyorum sizce emzirmeye bir zarar olur mu bilgili annelerimiz var mı bana yardımcı olabilirler mi şimdiden çok teşekkür ederim iyi geceler Allaha emanet olun anneler güzel anneler elleri öpülesi anneler
Semrayys Zumrab sağlık sorunumuz olmadı çok şükür ben hem hamilelikte hem bebek doğduktan 5 ay sonda boyamı yaptım hala yapıyorum iki ayda bir
teachersrn Zumrab valla boyatmasam zibilyon tane beyazla gezemezdim, nitekim 16 aydır emziriyorum kısa bir süre değil ki geçiştirelim, başlarda bitkisel boyayla boyatıyodum artık ona da takmıyorum 🤷🏼♀️