Hellomoto 2 saatlik yolculuğumuz var oto koltuk önemlimi alıp almamaya kararsızız ya oturmazsa diye sürekli ayakta durmak istiyor 9 aylık bebeğim veya kucağımda emerek gidiyor sizce oto koltuğunda otururmu sizin bebeğiniz sevdimi yada alışamadımı cevaplarsanız sevinirim
Sontvbukucu Hellomoto 2 saatlik yolculuk dışında hiç arabaya binmiyor mu oto koltuğu güvenlik için 5 dk lik yol bile olsa sart. Kazanın 2 saatte mi 5 dk da mi geleceği belli olmaz bence alin oturur. Benimki de 10 aylik 1 dk yerinde durmuyor ama oto koltugunda uyuyor genelde.
ozomom Hellomoto oto koltuğunda bebeğin konforu elbette önemli ama asıl olan güvenliktir. 2 saat deyip geçmeyin bence benim ablam şehir içinde 15 dk gidecek olsa bile yeğenimi mutlaka oturtur güzelce bağlar oto koltuğuna, güvenlik açısından önemli almanızı öneririm.
Rules Hellomoto onda hiç bi bebek oturmak istemez başta. Ama nasıl alışırsa öyle gider huysuzlandığında oyalayarak her ağladığında kucağa almaya almaya alışır. Ayrıca güvenlik açısından çok önemli
idilolo Doğmadan önce eşim aldı, 12 buçuk aylık toplasan 6-7 defa kullandık, oturmuyor, uzun yolda napıcam onu düşünüyorum.
Umay55 Benm kızım nefret ederdi. Şimdi 3 yaşında tabi isteyerek biniyor ama o ilk dönemler asla binmezdi ayaklarını diretirdi ağlar kıyamet kopardı. Bizim tek taviz vermediğimiz şey oto koltuğu oldu asla kucakta yolculuk etmedi. Gerekirse videolar izlettim boyama yaptık falan ama mutlaka oturttuk. Sonra o da pes etti zaten her defasında direnci kırıldı. Bence 2 saat dediğiniz yolculuk kısa bir yolculuk değil.
Umay55 Yiyecek konusunda bile o kdr katı olmadık babasıyla. Allah korusun siz dikkatli olursunz ama karşı taraf olmaz. Çocuk ağlamasın die bi kaza falan olır Allah göstermesin keşke ağlasaydı dememek için kullanın koltuğunuzu
Kzbnpcc Oto koltuğunun önemi tabiki çok büyük en ufacık bir kazada bebeğinin yaralanma ihtimalini düşün ben kucağımda sıkı sıkı tutup korurum diye düşünme sonuçta aniden olacak bişey asla reflekslerini kullanmaya fırsatın olmaz, arabanız hareket halinde olmasa biri size gelip çarpsa bile yine çok büyük bir sarsıntı ya maruz kalacak bebeğiniz.kesinlikle ihmal edilmemesi gereken bir konu sevdigi bir kaç oyuncakla ya da onunla sohbet ederek yolculuğu tamamlamasını sağlayın derim. Yine de en iyisini siz bilirsiniz 🙏🏻 sağlıklı yolculuklar dilerim
Kzbnpcc Hellomoto bu markadan almıştım https://ty.gl/sdspano7qp isofixli bir ürün gayet kullanışlı 360 derece dönebiliyor