Bebeğim 2.5 aylık. Heveslendim ikimize aynı renk elbise aldım bayram için. Sabah kakası çıkmış sırtına zıbınını çıkardım tişört giydirdim çığlık kıyamet koptu. Normalde sürekli çıtçıtlı fermuarlı şeyler giydirdiğim için önden kapanan kafasından geçmesini hiç sevmedi. Biraz da farkındalığı arttığı için sanırım sorun çıkarmaya başladı. Şimdi tekrar çıkarıp bayramlık aldığım elbiseyi giydirmeye korkuyorum çünkü 1 saat sürdü sakinleştirmem tüm hevesimde kaçtı zaten. Giydirdiklerimde ekstra rahatsız edici Bi durum yok sadece kafasından geçmesini sevmiyo. Sizde durumlar nasıl giydirip çıkarma konusunda zorluk yaşıyor musunuz yoksa normal mi?