ececimsu hiç kucağımdan düşmüyor ,evde başka hiç bir şey yapamıyorum . Yatağında da uyumuyor , gece yanımda yatırıyorum . İlk başlarda uykusuz kalıp yatağına alıştırmak istedim ,ama ne kadar dirensemde uyumuyordu .sonunda vaz keçtim , etrafımdakiler de 3ayından sonra düzelicek dediler ,düşündüm daha küçük vaz keçtim . Ama bence yatağına alıştırmak 3ayından sonra da kolay olmayacak . Zamana bıraktım artık bakalım noluyor