Milay merhabalar biz 3 gün önce olduk. Çok şükür biraz huysuzluk dışında ateş vs. bişeyi olmadı. 2 ay aşısı çok önemli. Verem aşısını da içeriyor ve geç kalınmadan yapılması gerekiyor. 2 haftada bir açılıyor aşı o yüzden sağlık ocağınızla görüşüp bayramdan sonra yaptırmalısınız.🌸