Gul-42 hemen yapayım mantıklı açıklama, oglumda kullanmadım pişman oldum cok, kızımda sımdı vermek ıstıyorum alıştırmadım ilk annelık cok bılıyorum ya o zaman saçma sapan kafaya gırmıştım, sımdı vermek ıstıyorum kullanmadm daha once bılmıyorm emzık bırakma olayını sımdı kızım alırsa görecegım