Kızım 6 aylık 4 ayına girdi gireli kesinlikle gündüz uykusuna yatmadı aç dedim mama verdim yok kulak dedim Dr götürdüm yok diş dedim gelen giden yok yani gerçekten çok çaresizim asla uyumuyor arabada yolculuk yaparken uyuyor sadece eee her gün uzun yol Gidemeyiz ki yavrum 😬😒gerçekten yoruldum benimle aynı durumu yaşayanlar var mı geçti mi ne olur biri bana geçici süreç desin