arya-1604 Bebeğim 3 aylık olcak saçlarını kazıdım hava çok sıcak izmirde oturuyoruz çok terliyor ve dökülüyor rahatlar diye kazıdım kızımın saçlarını sizde yaptınız mı? Klima yok evde vantilatör de çalıştıramıylurz zaten
sedaozan arya-1604 oğlum 10 buçuk aylık hiç kesmedim saçlarını kesmeyide düşünmüyorum uzun bi zaman ☺️
Aloneeee arya-1604 anladığım kadarı ile kazıyıp pişman olmuşsun sende 🙈 bende kızımı 4 aylıktı kazıttım sonra ne ağlamıştım çocuğum hasta gibi görünüyordu gözüme ayy saçı çıkana kadar şapka ile gezdirmiştim çocuğu 😂 ama şöyle söyleyim ben saçı çoğalsın diye kazıtmıştım hiç bir işe yaramadı hala saçı az şimdi 5 yaşında koca abla oldu
arya-1604 arya-1604 kazıyıp da pişman olan var mo ben gibi 😌 ama çok sıcak çok terliyordu bi yandan da
Elakizz arya-1604 bende 3.5 aylıkken kazıttım ilk başta biraz pişman oldum amaşimdi iyiki kazıtmışım diyorum yeni gelen saçları çok daha güzel çıkıyor bende kafasında konak olduğu için kazıtmıştım😊
arya-1604 Duyulurum ya bizim 3 aylık sıcak diye kestim terliyordu diye şimdi de ağladım kızdım kendime çok 🤦♀️
arya-1604 Duyulurum ne kadar sürede uzuyor acaba bakıp bakıp resmine gözlerim doluyor şuan 2 saat oldu keseli
Aloneeee arya-1604 ya saçı az ve cansız olduğu İçin çok geç çıkmıştı bizim ama tam zamanı hatırlamıyorum 🙈
Duyulurum arya-1604 uzadı ya iki üç ayda baya bı uzadı yalnız ben kazitmadim ama iki numaraya falan vurmuştum. Oğlumun saçları düz değil bu yüzden uzun yakışmıyor. İki ayda bir falan kestiriyoruz hafiften. 23 aylık:) bol bol yıkayın o da etki eder uzamaya
arya-1604 umutsuzanne_34 ya ne güzel valla o iyi olsun diye kazıttım sıcaktan isilik oluyordu diye şimdi karşımda gözlerim dolu dolu ona bakıp duruyorum erkrk çocuğu olsa böyle olmazdım belki
Nzck @arya-1604 bizde 4 aylıkken kesmiştik hiç kıyılamıyo gerçekten pişman olanları anlıyorum ama bebeklerde bir o kadar rahatlıyo biz mart ayında kesmiştik o kadar rahatlamıştı ki