kirmizibalikgolde Kızım tam 10 aylık oldu bugün. Ama ağzıma 1 çat kaşığı kadar bile ek gıda sürmüyor. Asla yemek yemiyor. Arada azıcık mama içiyor. Çok huysuz. Noluyor normal mi ?
nilufer19 kirmizibalikgolde meyve falan da mı yemiyor? Eline meyve verseniz ya da bebek icin kekler falan yapıp verseniz yemiyomu? Bide havalar sıcak ya ondan da iştahsız ola bilir, atıştırmalık bişeyler yese yeterli bence zaten mama da içiyo
nilufer19 kirmizibalikgolde diş çıkarıyor ola bilir, geçici iştahsızlık durumudur merak etmeyin,her bebekte oluyor. Benim kızım 9-10. aylarda öyleydi, hiç zorlamadım kendiliğinden düzeldi
Asivemavi 9 aylığız bizde öyle zar zor 2-3 kaşık ek gıda yedirmeye çalişiyorum ama nafile sadcee emiyor