Kızım 20 aylık allahıma bin şükür. Gözüme her bakışında icimde kelebekler uçuşuyor sürekli maşallah diye geziyorum 😅 2 aylıkken ayaklarım yere basmıyordu, yer de miyim gökte miyim bilemiyordum o derece. Bebegimi çok isteyip çok hevesle doğurdum. Hâlâ icimde çiçekler acıyor. Depresyondasiniz muhtemelen inşallah çabucak geçer