Papatya2636 bizimkinin sarılığı var biraz ondan uyuyor uyandirmakta zorluk cekiyoruz. Sağ göğüs ucum biraz küçük onu da tutmakta zorlaniyor bir de ilk çocuk bir sey bilmiyoruz bildiklerimizi de unuttuk resmen ondan çok zorlaniyoruz. Mama verecektim emzirme danismanina gitmeseydim.