F-Duru26 1 ay 14 günlük bebeğim de konak başlangıcı var galiba. Derisinde pul pul oluşmadan var ( saç ). Ama 2 gündür kaşlarının oralarda pul gibi deri kepek gibi bireyler oluşmuş sanırım konak. Deneyimlerinizi bekliyorum. Geçmesi için ne yapmam lazım
Hellomoto F-Duru26 yüzünü pamuğu ıslatıp hergun siliyordum bebekken konak olmadı yuzu. kafasında olacak konak zeytinyağı ile taraman lazım
Sym68 F-Duru26 bende zeytinyağı bile geçirmemişti tek seferde çözüm bebek yağı sür aşırı derecede yumuşuyor zaten elinle bile değsen kalkıcaktır dene canım ben öylr kurtuldum sonra hafif hafif saçı döküleceği yerlerde oldu yıkandıkça geçti ama hep
Asiye1453 Benim oğlumda da 4 aylıkken olmuştu ne yaptıysam geçmedi annem zeytin yağı sürdü biraz bekletip tarakla taraya yıkadı geçti 😂
Etipufffum_benim Zeytinyağını kahve fincanının yarışı kadar yagı bi çay kaşığı karbonatla ile karıştırıp konak tarağı ile tarayıp yıkadık her banyo öncesi öyle geçti acıbadem doktoru demişti