Kızlar flo mağazasında çalışan yada tanidiklarinizmi yada bilginiz olan var mı lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim
Ben 1haziranda sandalet almıştım kendime 2kere giydim taşlı sandalet bı baktım düşmüş taşı iade yaparsam allirlarmi 300tl almıştım faturası yok atdim galiba bulamadım 🤦🤦