GoktugUras_mom hippinkini aldım ben haftada 2 gün kahvaltı olarak onu veriyorum alerji mamasıyla karıştırıp dediğin gibi içine elma armut rendelenir, 2 kere falan da yumurta veriyorum onun dışında avakado yediriyorum sadece kahvaltıda zaten başka bişey bende bulamadım. Birde diğer şeylere 7. Ay da başlayacağım tam bebe bisküvisi falan var alerjik bebekler için onla tarif yapabiliriz meyveyle karıştırıp yine. Onun dışında kahvaltı değil ama irmikli armut elma muz vs yapıyorum aynı şeyi yulaf ezmesiyle de yapabilirsiniz