koalamiyim Sezaryen ile doğum yaptım kanamam 1 hafta önce geçti. Dünden beri bel bacak ağrısıyla birlikte yoğun kanama başladı. 40 çıkmadan regl olan var mı yoksa bu lohusa kanaması mı? 🧐
Ccyyln koalamiyim Adet kanamasıdır o. Ben de sezeryan oldum lohusalık bittikten 3 gün sonra tekrar adet oldum bir hafta sürdü o zamandan beri her ay düzenli oluyorum
_YanakReisinAnnesii koalamiyim bende 40 içinde kesilmişken kanamam 1 hafta sonra tekrar başladı o günden beri de o tarihte adet oluyorum hep
BurcuYpc 38 gün lohusa kanamam sürdü 41.gün regl oldum 3 ay boyunca kanamam durmadı diyebilirim 10 güne bir regl oluyordum 4.ayda düzene girmeye başladı
Milay 28 gunumden kanamam basladi 10 gun surdu.Onnan sonra ayni tarihde regil oldum.Sezeryenle dogum yapdim
koalamiyim Teşekkür ederim. Gerçekten reglmiş ağlıycam ağrıdan ne güzel unutmuştum regl sancısını🥹 Eskiden yata yata geçiriyodum bu dönemi şimdi ilgilenmem gereken bi bebiş var ama ağrıdan uyuyamıyorum 😭