Balbeby Kızlar Ankara Çamlıca polis lojmanında oturan varmı aranizda ev nasıl buyukmu kucukmu komşuluk nasıl ortam vs lütfen bilgi verirmisiniz lojman hakkimizi kullanmayı düşünüyoruz ama tereddüt ediyorum😏