Ysm2019 Kızlr hepimizinkini Allah kabul etsin bir şey sorucam kurban kesildikten sonra eve gelen eti dışarda odada ne kadar dinlendirip dolaba koyuyorsunuz? Dolap dediğim buzluk değil dağıtıcağım etleri alta koyucam dolabın ondan bahsediyorum
Mmeelliikkeee Ysm2019 serin bi odanız varda 4-5 saat olabilir , biz kancada 2 saat bekletip buzdolapta iki gün dinlendiriyoruz sonra işlem yapıyoruz . Ama sıcak ve nemli ise çabuk kokar üstten yeşerir direk dolapta dinlendirin tepsilerle
Portakal Ysm2019 ben akşama kadar bekletiyorum ama el kadar parçalara ayrılmış bir şekilde yere seriyorum ayrı ayrı duruyorlar. Sonra dolaba alıyorum ertrsi gün doğruyorum buzluğa atıyorum
Aselemine27 Ysm2019 klima vantilatör varsa bi odada etleri tepsilere koyun oda serin olur bi kaç saat beklesin bence hem o esnada ayarlamasını yaparsınız doğrama işlerini fln
Tweetyy Ysm2019 serin odanız yoktur bu havada dolapta dinlensin. Buzluga atmadan önce 24 saat dinlenmesi gerekiyor buzdolabında zaten. Dağıtacak olduklarinizi direkt dolaba koyun bence hava çok sıcak bozulur
Bebikobilge Tweetyy bende böyle biliyorum bir gün sonra da buzluğa atılır. Herkesin kurbanını Allah kabul etsin bayramınız mübarek olsun bu arada