TheFlora Kızlar merhaba öncelikle hepinizin kurban bayramını kutluyorum🎉 Şimdi şöyle, biz hoteldeyiz iki kameramız var. Oğlumuzun gece uykusu çok düzenli uyanmaz geceleri düşündükki gece uyuduğunda aşağa bar’a falan ineriz bişeyler atıştırırırız nebilim hotelin havuzuna gireriz. Böyle yapan var mıydı hiç aranızda?
Deletedmom5284 Arkadaşım yaptı ikizlerine 😂 Bende eşimi görüntülü arayıp kamerayı beşiğin karşısına koyup bara inmiştim ama eşimde bebeğimin yanında uyuyordu, yalnız bırakıp inemem sanırım, odanın yedek anahtarları görevlilerde oluyor içim rahat etmez
efelettin Biz bu tatilde ikisi öğle uykusuna yatınca. Kendimi eşimin telefonundan görüntülü aradım kamerayı beşiğe doğru gösterdim öyle öğle yemeğine indik. 😂