Aleynablt dünden beri benim kızında ateşi var, 38 i geçince calpol veriyorum, dolven vermeye gerek olmadı şimdilik. Dün 38.9 du hatta.Çok şükür öle elden ayaktan düşmüyor da rahat arlatıyor.şu an gene vardı, calpol verip yatırdım. Kilosunun tam yarısını vermeye özen gösterin mutlaka.bu çok önemli birşey.ben dünden beri enjektörle ölçüp kilosunun yarısını veriyorum.sizde öyle yapın.calpol veriyorsanı,düşmezse 1 saat sora dolven verebilirsiniz. 4 saatte bir calpol, 8 saatte bir dolven verebilirsiniz.