Merhaba 43 günlük bir bebeğim var daha öncede emmesi sorunlu diye post açmıştım ama haftalardır bir şey değişmedi o yüzden tekrar yazmak istedim. Bebeğim haftalardır düzgün ememiyor emerken ıkınıyor kızarıyor geriniyor kafasını gerşiye atıp memeden çıkıyor. gaz çıkartıyor bazen gürültülü kaka yapıyor böyle olunca biraz rahatlıyor ve emmeye devam ediyor edebildiği kadar. 2 farklı çocuk doktoruna götürdüm ikiside bunun geçici olduğunu reflüsü olduğunu ara gaz alıp emzirmeye devam etmem gerektiğini söyledi. Her reflüsü olan bebek bu şekilde huzursuz Mu emer? Tavsiyeleri hiçbir işe yaramadı. Reflüden dolayı çok fazla ve fışkırarak kusuyor bunun araştırmasını da yapıp çocuk gastroya götürdüm yapılan idrar kültüründe enfeksiyon çıktı ve dün antibiyotik verildi. Emmesindeki huzursuzluğun nedeni enfeksiyon mu şuan bilmiyorum 10 günlük tedaviden sonra değişirse o olduğunu anlayacağım ancak yaptığım diğer araştırmalara göre besin alerjisi ihtimali de dikkatimi çekiyor. Besin alerjisi belirtilerindeki kanlı mukuslu kaka deride döküntü yok sadece emerken huzursuzluk gaz bağırsak sesleri yüzündr biraz isilik reflü fışkırarak kusma var. Sadece bunların olması besin alerjisi belirtisi midir? Reflü içinde gaviscona başladık. Bilgisi olan fikri olan yazarsa çok sevinirim. Haftalardır uğraşıyorum ama ne neden ne çözüm bulabildim sütüm yeterli çok şükür ama bebeğimi rahatça doya doya emziremiyorum.:(