Deletedmom83610 ben 6.ayda başladım hem mama hem meme. Ek gıdada devreye gırdı sımdı tabı. 7.5 aylık benimki. İlk başta gece 12’den sabah 8’e kadar bir emzirme rutinim var. Bu saatler arasında 3 kez mutlaka emziriyorum çünkü sütüm iyi geliyor. Sonra 9-10 gibi kahvaltı, 1 gibi çorba, 3 gibi emzirme, 5 gibi ara öğün, 7 mama, 9 gibi emzirme ve uyku. Böyle. Günde 1 yada 2 kez mama gibi.