Kızlar günaydın. Bayramınız mübarek olsun, kızım 8 aylık 3 4 gün önce soğuk algınlığı kaptı burnu akıyor su gibi ve öksürüğü var bugunde bayram dısarı cıkartsam mı yoksa ailelere gidip direk eve geri mi dönsem bilemedim yani daha kötü olur mu sizce keyfi falan cok yerinde çok sükür