Oğlum 10 aylık saçları ensesini kulaklarını çok gıdıklıyor yakıyor alnı çok terliyor ensesi falan hep isilik oldu. Kendim kesmeye cesaret edemiyorum çok hareketli Allah korusun makas batar diye. Makine de var evde ama tamamen kazımak istemiyorum. Sadece kısalsın ensesi falan rahatlasın istiyorum. Ne yapabilirim bayan kuaföre benimle birlikte mi gitse yoksa çocuklara özel koltuklu erkek berberleri var oraya mı gitse babasıyla çok da anlayacağını sanmıyorum o koltuklardan babasıyla da rahat durmaz diye düşünüyorum. Siz nasıl kestiniz saçlarını bebeklerinizin ?