Öncelikle herkese iyi bayramlar diliyorum. Sevdiklerinizle ağız tadıyla dolu dolu bayram geçirmeniz dileğimle 🥰
Ben yurtdışında yaşıyorum bu yüzden hem türkiyeye hemde oraya uygun ortak bir isim olması bizim açımızdan daha iyi olacak ama isim bulmakta zorlanıyoruz. Telaffuz ederken veya kodlarken anlamıyorlar çoğu zaman 😔
Yardımcı olur musunuz rica etsem aklımda milan ve arden ismi var ama duyanlar pek beğenmiyor😂