Papatya2636 2 aylık olduk normalde hiç emzik almazdım 3 gündür hep ağzında emzik🤷🏻♀️Vermesem elini resmen boğazına kadar sokup kusuyor acaba çok vermem hatamııı ağladıkça veriyorım rahatlıyor anca öyle
Linaamom Papatya2636 valla ben de pişman oldum 😂iki de bir ağzından düşüyor düştükçe ağlıyor istiyor ama alıştı artık unutmuyo
Irmakprensesinannesi Papatya2636 emzik kötü bisi deil demmeki emme ye ohtiyaci var bunu bazn sadece meme de yapamıyor biliyor emzik emme refleksini istediğini emiyor rahatsız edici bisi yok bunda kızım mesela sadece uyku öncesi emzik arar