Merhabalar
Ek gıdaya başladığımızdan beri cam rende veya çatal kullandım. Bi sorun yaşamadık.Daha sonrasında şehriyeli kıymalı çorbalar,yulaflı kahvaltılar bunlarda da bir sorun olmadı
Ancak mesela yumurta sarısı yerine omlet,pankek gibi gıdaları yedirmekte sorun yaşıyorum eline veriyorum ağzına almıyor çekiniyor gibi
Sizler katı gıdalara parçalı yemeklere nasıl alıştırdınız
Çiğneyebiliyor çok güzel ancak tercih etmiyor gibi bu durumu kafama takmaya başladım
Eline verdiklerimi ağzına götürmüyor bebeğim.Ben de bir kaç kez denedim ancak bu şekilde besleyemeyince yumurta sarılı kahvaltılara parçalı çorbalara devam ettim resmen kısır döngüye girdik
Bebeğin beslenmesi mi önemli katı,parçalı gıdalara alıştırmak mı bu sorunun cevabını arıyorum resmen 😨