20 günlük bebeğim var ve aşırı gaz sancısı var iki büklüm oluyor sabretmeye çalışıyorum ama 2 gündür o kadar fazla ki doğru düzgün ne mama ne meme emiyor. Gaz damlası kullanıyoruz ama o da ya çok etkili değil ya da dozu yeterli değil ki söylenilen dozuda aşmak istemiyorum. Bebeklerin karın ağrısını ve gaz sancısını şekerli su azaltır mı 1 2 çay kaşığı şekerli su versem rahatlatır mı acaba?