Htc19 Kızlar bebekler kaç aylıkken kendi kendine oyalanır.. 25 günlük bebeğim var kanepeye koyuyorum durmuo, ana kucağına koyuyorum durmuo uyuyana kadar kucağımda olcak şaşırdım kaldım. Siz neler yapıosunuz durması için uyuyana kadar
Elmassss Htc19 valla seni korkutmak gibi olmasın benim kızım 23 aylık daha 1 aydır kendi kendine oyalaniyor 🙂
Denizanasi92 Htc19 3.aydan itibaren canım. Şuan oyun halısına koydum uzanıyorum. 4 buçuk aylık mesela 😄
Htc19 Elmassss darısı başıma o zman biraz daha rahatlarsın değil mi işlerini falan yaparsın.. Şuan gündüz bişey yapamıyorum ben maalesef yemek yapmak bile çok zor tekim bide
Yerimseniben3404 Canım daha kuçuk hiç bişey i farkında değil ama 2aydan sonra oyalanır kendine benim bebeğim şu an 3.5aylık yere bir bstaniye seriyoruz kendi krndine oyalanıyor bu aralar dönmeyi keşfetti sürekli dönüp duruyor gülücükler çığlıkar havada uçuşuyor🥰😁darısı başınıza
Elf95 Denizanasi92 8-9. Ayda odasından çıkarken nasıl çığlıklar atıcak ağlıcak bende sizin gibi aaa ne güzel oynuyor demiştim bu aylara kdar 😂 şimdi kapıya bile yeltenemiyorum oyuncaklarına asla bakmıyor sürekli elimden tutup gezinmek istiyor yürüteçe bindirmemek için direniyorum ama 1-2 aya yürümezse pes edicem sanırım
Papatya2636 Htc19 2 aylık 20 dkka felan kendi kendine oyalanır oraya bakar tabavana bakar gülüşür kendi kendine😂
Yerimseniben3404 Htc19 inşallah canım sabırlı olmak çok önemli sonunda çok güzel şeyler var gerçekten 🥰
cydcvk Htc19 piyanolu oyun halılarından alın o zaman. Bebeğiniz daha çook küçük bunu düşünmeniz için daha erken
Hollymolly Htc19 benim oğlum altı aylık daha yeni yeni kendi kendine oyalanıyor açıkçası. Çocuktan çocuğa değişiyor benimki pusette durmaz oto koltuğunda durmaz arabasında durmaz illa kucakta olcak. Ama dediğim gibi şimdi şimdi oyalanmaya başladı. Benimki kanguruda da durmazdı seninki belki durur ergonomik kanguru alıp bebeğini takıp işlerini yapabilirsin. Ben de eve gidince dışa dönük deneyeceğim kanguruya belki durur
Denizanasi92 Elf95 o sizin çocuğunuz öyle olabilir kesin böyle olacak diye bi kaide yok bayılıyorsunuz negatif konusmaya . Belki öyle de olacak ama niye moral bozuyorsunuz kadın bunalmış zaten🙄
Bhazalkrts06 Htc19 4,5 5 aylıkken falan benim oğlum 5 aylık oyun halısında uykusu gelene kadar acıkana kadar onar beni aramaz bile