mavigokyuzu120666 Kolik değil gaz sancıları çok fazla aşırı gazlı bi bebek 40ından sonra düzelir mi biraz biraz🥹
dolunaymomsss mavigokyuzu120666 düzelir canım sen kimyon iç eğer emiyorsa bio gia damla al bitkisel içerikli çok rahatlatıyor sıcak tut hepsi geçiyor geçmez dediğimiz her şey zamanla bir bir azalıyor ❤️ sabretmek lazım
Guler1114 mavigokyuzu120666 gaz sancıları bebekten bebeğe değişir 3 4 aya kadar sürüyor ama bu seni korkutmasın alışıyorsun ❤️
Elmassss mavigokyuzu120666 her bebekte farklılık gösterir bu bizimki 4 ay hiç geçmedi daha sonra hafifledi 6 ayda tamamen geçti
Denizanasi92 mavigokyuzu120666 2 buçuk aylıkken düzeldi bizim ama yediklerinize dikkat edin ben daha yeni baharat yiyorum mesela 5 aylık olacak nerdeyse
tazeanneeeee mavigokyuzu120666 en az 3 en çok 9 aya kadar devam ediyor maalesef 2 aylık olduk 1,5 ayım zehir gibi geçti yaşlandım yıprandım kolik bebekle. çaresiz olmak evladına yardım edememek insanı en çok yoran şey ama bu bir süreç mutlaka geçecek sağlığı yerinde olsun da
Bebetooo mavigokyuzu120666 her bebekte farklı benim bebeğimde hemen gaz yapıyordu ağlıyordu çok 6. Ayımıza giricez kendi çıkartıyor ağlamıyor düzeliyor zamanla geçiyor gerçekten sizinde geçecek sabredin 🙏🏻
Cangul mavigokyuzu120666 5 aylık halen çekiyorum biraz damlalarla rahatlıyor bazıları 3 ayda bitiyormuş ama bizde bitmedi
Yelizemirvolkan mavigokyuzu120666 tam 4 ay sürdü malesef:( genelde 4. Aydan sonra geçermiş doktorumuz demişti
Ask_kokulu_yavrum mavigokyuzu120666 geçmiyor maalesef ama duymak istediğin güzel haber şu gece gündüz ayrımına girebiliyor ve geceleri bi tık daha rahatlıyor ve uyuyabiliyorsun :)
Annekokusu- mavigokyuzu120666 bebek ne zaman hareketlenmeye başlarsa o zaman gaz sorunu ortadan kalkıyor. Bizimki çok şükür 4 aylıkken bitmişti
Deletedmom737383 mavigokyuzu120666 2. Ayımıza girdik kayboldu sanırım nöbetlerimiz bitti çok şükür inşallah geri gelmez 🤲
Deletedmom_33 mavigokyuzu120666 2-2.5 aya düzeldi bizim. Şuan 5 ay 3 günlük hala bazen gazlaniyor çorapları çıkarayım zibinla kalsın 🤦
Miranbaby22 3 aylık oldu oğlum azaldı önceden hiç durmazdi şuan çok güzel ve kendi çıkarmaya başladı gazını biraz daha sabrederseniz düzelir inşallah