İyi bayramlar anneler,
Oğlumun birkaç gündür (5 gün olacak) ateşi var ama şöyle; 5/6saatte bir çıkıyor bir anda 38.5 oluyor bazen biraz daha üzeri, calpol dolven dönüşümlü veriyoruz, eklem yerlerini ıslatıyoruz, ılık duş aldırıyoruz düşüyor bir 6 saat sonra yine çıkıyor. nerdeyse her gün bu şekilde. Doktora götürdük tahlillerde biraz enfeksiyon var (viral bir enfeksiyon olabilir, antibiyotik tedavisine henüz gerek yok dedi doktor). Ama kendi doktorumuz bakamadı tatilde olduğumuz için memleketteyiz. Kendi doktorumuzu aradık sonuçlara bakarak covid olabilir dedi. Daha önce covid geçirmişti ama sadece ateş belirtisi olur muu böyle uzun süren. Başka hiçbir sıkıntısı yok . Kimseyi de görmedi gelir gelmez memlekete diğer gün ateşi çıktı ama hava değişimi olabilir mi dedik hava çok sıcak çünkü biz bile nefesimizi zor çeviriyoruz sıcaktan durulmuyor. O yüzden hemen hastaneye götürmemiştik ilk defa bu kadar uzun ateş sürüyor.