Benim doğumdan bir kaç hafta önce başlamıştı parmaklarımda oluyordu uyuşukluk,Normal doğum yaptım,doğumdan 1 ay kadar sonra geçti.bende başta çok tedirgin olmuştum geçecek doğum sonrası dediler :) geçti bence seninki de geçecektir hiç kendini korkutma boş yere..sağlıkla büyüt bebişini