_caglabebek 2 gundur asiri kaainmam var mantar sanirim acaba emzirme doneminde boyle bisey yasayan varmi hangi kremi kullanabilirim
superrrmom _caglabebek travazol kullan canım geçiyor doktor yazmıştı emzirmede hamilede kullanabiliyor