Verynice1 benimde karın ağrısıyla başlamıştı 1 hafta kadar sürdü, ultrasonda baktılar gaz dediler lavman yapıldı geçer gibi oldu ama ağrılar ertesi gün tekrar başladı. Sürekli hastaneye gidip geliyorduk film de çekildi ama hep gaz deyip gönderdiler. En son farklı bir hastane apandisit dedi ameliyata alınmadan birkaç saat önce patladı, patlayana kadar çok ağrım vardı patladıktan sonra rahatladım. Bence farklı bir hastaneye daha götürün riske atmayın