la_leomer Ben 2 gün önce sezaryan oldum eve geldim nasıl yaticagimi bilmiyorum kasıklarım ağrıyor doğru pozisyonu bulamadım sezaryandan sonra nasıl yatmam gerekiyor
fadikada la_leomer ayakların hep uzanır pozisyonda olacak canım emzirirken bile koltuğa ayaklarını uzatarak emzir ayakların şişmesin. 2 gün geçtiği için sağ yada sol tarafa yatabilirsin dizlerini bükerek rahatlarsın
Sinemisssss Sırt üstü yatabilirsin zaten dümdüz ben en az 3-4 hafta sağa sola dönememiştim. Hatta ayaklarımın altına da ince bir yastık koyardım
NazanS Öncelikle hayırlı olsun. Ben ağrılarım geçene kadar cekyatta yatmıştım. Bir kaç tane yastıkla sol tarafıma dönük uyuyordum yarı uzanır pozisyonda. Tabi sırtı da desteklemek sart.
Babyarask Of o kalkamamak acıyı hissettim resmen yatmak istemiyordum İlk zamanlar sırt üstü yatın 45 günlük olduk en özlediğim şey yuzustu yatma pozisyonunda uyuyorum 0 acı ilk zamanlar zor sadece
Eslemsi Zaten sirt ustu yatmaktan baska care yok sag sol donulmuyor 2 hafta donemedim ben o kdar deneyip cabalamama rağmen. Uzandim hep srtim curumustu resmen yat yat