Serpil51 ben kızıma unisex alıyorum herşeyin birdahaki seneye de oğlum giyiyor kızıma yeni alıyoruz. Güç yetmiyor iki gün önce mağazaları gezdim ağzım açık kaldı Yozgat’a geldim bu ne pahalılık vatandaş almancilar geldiği için yukseltmisler her bayram böyle diyor. Ankara’da oturuyorum orda mağazada 20 TL ye aldığım tişört burda 55 TL idi şok oldum. Altlı ustu takım 100 aşağı yok oda iki yıkamada üstündeki resimleri dökülür