pembehanm Kızlar oğluma sma kullanıyodum sonra degısıtırım dedım hıpp aldım ama ıkı saat gectıkten sonra cıldırıyo resmen anlamadım sma mama içince 3 saat dururdu ama hipp de 2 saate ıstıyo acaba cabuk mu acıktırıyor kullanan var mı?
Melekanne91 pembehanm hipp anne sutune en yakin mamadir ve cok cabuk sindirilir herkezde ayni tek sizde degil.
Bebegimm1 pembehanm yaklasik 5.ayina kadardi galiba 5bck da olabilir 2 saatte bir besleniyordu hip de. geceleri kalkmadigi icin gunduzleri 2 saatte bir acikirdi. Sindirimi kolay bir mama fakat guzel mamadir
Acemianne26 pembehanm bende sma kullanırken bir kez hipp denemiştim hem çabuk aciktirmisti hemde aşırı kusma yaptı, hemen bıraktım o mamayı , sma devam aylardir
Azramina 7 aydır hipp organik Combiotic kullanıyorum. Ne erken acıkma, ne gaz, ne kilo alamama hiçbir şikayetim yok . On numara beş yıldız mama 🥰
pembehanm Azramina ben sma kullanırken kakası mukuslu gıbıydı bırde koyu renktı hipp kullanıyorum kakası anne sutu alan kakaya döndü hardal rengine anne sütüne yakın mama dıyemı acaba mukusda bitti demekki sma yapıyomus mukus
ferlazen Azramina birşey soracaktım bende hipp organik combiotic kullanıyorum 350 ge olanından. Ama bugün hipp organik 600 gr mama gördüm fiyatları aynı sadece “combiotic” yazıyor benimkinde. İkisi arasındaki fark nedir acaba?
Azramina ferlazen Combiotic olan gaz oluşumunu engelliyor . İlk aylarda çok iyi gelmişti . Normal organik de güzel tek fark bu zaten . Organik daha ekonomik. Tek kötü yanı her yerde bulunmuyor
pembehanm ferlazen merhaba combiotıc gazlı bebekler ıcın ben onu kullanıyorum ılk baslarda acıkıyo gıbı geldı ama suan sorunumuz kaldı en iyi mamalardan bence
ferlazen pembehanm peki benim bebeğim 8 ay 20 günlük son 20 gündür mama reddi başladı. Neden acaba almıyor mamayı içiremiyorum emzirmekle kalıyorum o da kafi gelmiyor ek gıda vs.. yani sizde böyle bir durum oldu mu bu aylarda?
pembehanm ferlazen evet bızım şöyle iki haftadur mamayı verıyorum cok cok az ıcıyo sonra dılıyle itiyo bir saat resmen mana içirmeye uğrasıyorum neden boyle bende anlamadım