Arkadaşlar bende bir kaç gündür hastayım hapşırık hafif ateş vs . Oğlum 7 aylık bugün kalktım bi baktım ateşi var . Ölçtüm 37.8 di. Fitil vs verdim düştü . 2 saat önce hafif yine vardı parol şurup verdim düştü Az önce baktım yok ateşi . Bir saat sonra yine bakacsğım . Ama korkuyorum ya uyuyakalırsam ateşlenirse belli eder mi ?