yanakreisinannesi Hayırlı geceler hanımlar bebeği 3.5 aylık olan ve sadece mama ile besleyen var mı aranızda varsa gece kaç saatte bir mama veriyorsunuz
Mcnkarsel yanakreisinannesi benim bebeğim 3 aylık. Gece ne zaman kalkarsa o zaman veriyorum mamasını. 3,5 - 4 saatte 1 kalkıyo. Doktorum uyandırmana gerek yok dedi 2 aydan itibaren.
Yusufum0633 Benimkide 3,5 aylık ben 4 saatte bir 120 veriyorum normalde o yüzden 11 yiyor gece 3 gibi kalkıyor sadece sonra sabah 7 frlan uyanıyor zaten saatine alıştı kendi uyanıyor mama için i
yanakreisinannesi Yusufum0633 Bende 120cc veriyorum gündüz 3saatte bir ama Bazen gece 5 saat uyuduğu oluyor uyandırıp mama vermeli miyim yoksa uyanmasını beklemeli miyim bilemiyorum
23elif- yanakreisinannesi bende burda beklym. Bazen 90 80 yiyo yine de 3 yada 4 saati beklemeli miyim. Bnm de kızım 3 bucuk aylık
Elifalikalp yanakreisinannesi benimki de öyle gece uykusuna alışıyorlar sanırım artık zamanla bu süre daha da uzayacak acıkınca zaten uyanıyorlar sorun yok sanırım 🥰
Yusufum0633 yanakreisinannesi bence kendi uyansın ozaman daha güzel içiyorlar ben kıyamıyorum şahsen biri bana gelip uykudan uyandırıp yemek yedirse sinir olurum 😂 onlarda insan sonuçta