[silindi] 2 aylık bebeğim var son zamanlarda emerken midesinden oldukça fazla ses geliyor gürül gürül. Başına gelen var mı? Normal mi yoksa bir sorunun belirtisi mi?
FtmElf [silindi] aynı şey bizde de var 2 ay 8 günlüğüz ve son zamanlarda çok fazla gurul gurul ediyor anlam veremiyorum
Sebihani [silindi] bizde böyleydik doğduğundan beri midesi gurul gurul. Ne zaman geçti tam hatırlamıyorum ama şimdi çok nadr oluyo 3,5 aylk şimdi. Normal demişti bize doktor. Bende çok önemsememiştim o yüzden.
Sebihani [silindi] bizde böyleydik doğduğundan beri midesi gurul gurul. Ne zaman geçti tam hatırlamıyorum ama şimdi çok nadr oluyo 3,5 aylk şimdi. Normal demişti bize doktor. Bende çok önemsememiştim o yüzden.
FtmElf [silindi] aynı şey bizde de var 2 ay 8 günlüğüz ve son zamanlarda çok fazla gurul gurul ediyor anlam veremiyorum
[silindi] FtmElf muhtemelen emerken hava yutuyor gazını almaya kaldırdığımda da çok kıvranıyor ve benzer bir gurultu ardından gaz çıkıyor. Son zamanlarda o kadar sık oluyor ki korkmaya başlamıştım.