Aselzeynep03 Kızlar 2 gündür çok az 5-6 damla seklinda kahvrwngi akıntım oluyor. Adetim 9 gün gecikti. 2 yaşı da kızım var hamilelik olabilir mi düşünmüyoruz aslında ama bilmiyorm aklım karıştı başına gelen var mi
mehmel54 Aselzeynep03 olabilir aynısını yaşadım dusunmuyordum 9 gün gecikmişti ha oldum ha olacam derken 1 buçuk aylık hamile olduğumu öğrenmiştim
minnosunannesi06 Aselzeynep03 olabilir cnm ben bide regl oldum gunumde 10 gun sonrada kahverengi lekelenmem oldu bi baktim hamileykm 2 bucuk 3 haftalik
Aselzeynep03 mehmel54 adet düzensizliği var mıydı benim var ama 2 aydır düzenli oluyordum. Hiç böyle olmazdım direk kanamam olurdu agrimda var aslında
Aselzeynep03 minnosunannesi06 anladım csnim. İnşallah degildir kızım daha küçük Allah tabi aratmasin ama ne bileyim
minnosunannesi06 Aselzeynep03 rabbim nasbini vermisse zaten vardır canim bi test felan yap istersen ben dusuk yaotim ogrendikten 10 gjn sonra kimyasal olabilir dediler ilk ama normal gebelikmis parca kalmisti icimde benim oglumda 30 aylik istiyoruz 2 inciyi