kahvekokusuu bebekte bilmiyorum tedavisi nasıl oluyor ama var, olması lazım tedavisi yoksa nasıl geçer ki. Kaşıntısı çok kötü oluyor uyumak bile mümkün değil kaşıntıdan.
Ben kendim olmuştum , ilaç içtim öyle geçti. Bide Bazılarında tekrar çıkabiliyormuş, bazılarında sadece bir defa çıkıyormuş , bilmiyorum bende neyden olduğunu ,doğumdan sonra oldu. İlaç içerek geçti ama ,
bide hastaneye gittiğimde serum falan takılmıştı , kabarıklıkları söndürmesi için. Çok geçmiş olsun 💐 kabarıyormu oğlunuzun da vücüdü falan ?